jueves, 14 de marzo de 2013

742. TECNOLOGÍAS EN LA EDUCACIÓN (12)

POST Nº 742   0    a    E-MAIL   de  contacto:   rdsarlef3@yahoo.es   TARRAGONA 

938  VISITAS TOTALES // 31 VISITAS PARCIALES    (24/1/2.019)    1.163


TECNOLOGÍAS EN LA EDUCACIÓN (11)

http://rsarlef.blogspot.com.es/2013/01/703-tecnologias-en-la-educacion-11.html (14/3/2.013) (703)

TECNOLOGÍAS EN LA EDUCACIÓN (10)

http://rsarlef.blogspot.com.es/2013/01/701-tecnologias-en-la-educacion-10.html   (14/3/2.013)   (701)

CREEMOS QUE DE ESTA MANERA PODRÍA REALIZARSE DE UNA FORMA COMPLEMENTARIA UN GRAN PROCESO (NO SOLO PARA ACTIVIDADES Y PRÁCTICAS RELACIONADAS CON LA FORMACIÓN PROFESIONAL SINO CON OTRAS ÁREAS Y ACTIVIDADES SOCIOPROFESIONALES) DE CAMBIO DE MENTALIDAD Y DE PARADIGMA QUE VA A SER NECESARIA PARA UNA SUPERACIÓN DE LOS ACTUAL CLIMA DE CRISIS. CREO FIRMEMENTE QUE LAS ESCUELAS DE GESTIÓN Y DE FORMACIÓN DE EMPRENDEDORES DEBERÁN ANALIZAR DE FORMA SOSEGADA TODAS ESTAS CUESTIONES. INCLUSO LOS EMPRESARIOS QUE YA SE MANTIENEN EN ACTIVO DEBERÍAN MEDIANTE ESTAS HERRAMIENTAS COMPLEMENTARIAS VALORAR ADECUADAMENTE LOS PROCESOS DE CAPACITACIÓN Y DE ACTUALIZACIÓN DE SU CAPITAL HUMANO.

TAMBIÉN ESTOY CONSIDERANDO Y VALORANDO SI LA NECESARIA REACCIÓN QUE TODOS (CON LOS ESTUDIOS Y CONSIDERACIONES PREVIAS Y PRÁCTICAS NECESARIAS PARA LA PREVENCIÓN DE LOS EFECTOS PERNICIOSOS DEL CAMBIO CLIMÁTICO Y DE ATENCIÓN A LAS CUESTIONES RELATIVAS A LA SOSTENIBILIDAD PLANETARIA) DEBERÍA SER ORIGEN DE LA FORMACIÓN DE LOS GRANDES COLECTIVOS PARA LA SALVAGUARDA DE NUESTRO MEDIOAMBIENTE NATURAL.

EDUCACIÓN (1)

http://rsarlef.blogspot.com.es/2011/04/tecnologia-en-la-educacion.html   (350)


«Els objectes parlen», deia el filòsof Martin Heidegger reflexionant sobre la mirada dels artistes i la capacitat que tenen de dignificar allò que mostren en les seves obres. L'exposició que organitzen conjuntament l'Obra Social "la Caixa" i el Museo Nacional del Prado —en el marc de la col•laboració estable que han acordat ambdues institucions en l'àmbit expositiu i educatiu— parafraseja el filòsof i ofereix un recorregut, tant geogràfic com cronològic, per les col•leccions del Museo del Prado per aproximar els espectadors als objectes que ens envolten, que utilitzem de manera natural, automàticament o conscientment, i que formen part essencial de la nostra vida. Els objectes parlen reuneix una selecció de 60 pintures i objectes de les principals escoles —espanyola, flamenca, italiana i francesa— d'entre els segles XVI i XIX, i ens descobreix la importància dels objectes a l'hora de fer-nos entendre el que ens vol transmetre l'artista o bé el valor identificatiu que tenen respecte del personatge representat: des del seu estrat social i la iconografia de déus i sants, fins a la transformació de l'objecte com a peça de col•leccionisme. La mostra inclou obres mestres d'artistes com Francisco de Goya, Peter Paulus Rubens, El Greco, Luca Giordano, Joaquim Sorolla, Bartolomé E. Murillo, Diego Velázquez, Francisco de Zurbarán, Josep de Ribera i Jan Brueghel el Vell.

Els objectes parlen. Col•leccions del Museo del Prado. Organització i producció: Obra Social "la Caixa" i Museo del Prado. Comissariat: Fernando Pérez Suescun, cap de Continguts Didàctics de l'Àrea d'Educació del Museo Nacional del Prado. Dates: del 23 d'octubre de 2013 al 26 de gener de 2014. Lloc: CaixaForum Girona (Ciutadans, 19).



TECNOLOGÍAS EN LA EDUCACIÓN (13)

http://rsarlef.blogspot.com.es/2013/04/771-educacion-13.html  (10/4/2.013)   (771)


CLICA AQUÍ ABAJO PARA EL CONTAJE :

http://salvamentoterracontajedevisitas.blogspot.com.es/2012/12/35-contaje-de-visitas-en-tecnologias-en.html

No hay comentarios: